حکمت یا ؟

فقط آنلاین شدم که بنویسم 
راضی هستم!

دیگه هیچی جز رشته خودم و راه جدیدی که پیدا کردم واسم مهم نیست. حتی اگر به خاطر کم کاری گذشته‌ها هم باشه بازم دلیلی هست که به نفعم باشه مطمینم... من تعیین میکنم چقد به نفعم بوده
حرفامو از رو ایمان میگم
 وقتی کلمه faculty of science رو دیدم مطمین شدم
وقتی موضوع پایان نامه هارو دیدم
وقتی کتابارو دیدم
یه چیزایی هست که بهم امید میده

خدایا فقط تویی و من. کمک کن راهی که میخوام برام باز شه. به امید تو و صلاح تو.
۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان