کرختی روزای آخر سال

روزهای آخر سال کش میارن و من هیچ نکته‌ی جالبی نمیبینم مگر کتاب مبانی کامپیوتر و دیفرانسیل و شرلوک هولمز و گروه تلگرام کوچیک دوستای دانشگاهو پنیر پیتزا و به طور کلی غذا و  آدامس  نعنایی تند و بوی کافی آماده. اوه نه پس من نکات جالبی هم میبینم ولی خب بازم بهم خوش نمیگذره
هر چیزی میتونه عصبانیم کنه و من خودمو گذاشتم رو اون موود خودکار بیخیالیم که جواب همه رو آروم میده و البته گاهی ممکنه از کوکش خارج شه و همه چیزو به ثانیه بدره! حوصله خریدم ندارم و حوصله‌ی زنگ زدن به آ رو. ایضا حوصله‌ی تمیز کردن اتاق رو برای امروز حداقل.

پ.ن. دیگه هیچوقت تو زندگیم با هیچ عضو خونواده ‌ای قهر نمیکنم. حیف انرژی نیس!؟
پ.ن. بی‌خیالی...من که حرفای اون روزشو  بی‌خیال شدم
پ.ن. به امید روزیکه بی دلیل دیدن دوستامو در هر شرایطی نپیچونم.
۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان