159th

یکی از استادی ترم پیش که نمره‌ی کمتری بهم داده بود و قول داده بود این ترم سر درس دیگری که با او برمیدارم جبران کند!!! کعلوم نیس یادش مانده یا نه


من تنبلم اینروزرا نرفتم ببینمش خواستم براش ایمیل کنم که مونده بودم چی بنویسم

نوشتم یادتونه رو دیوار اتاقتون در موردش یادداشت گذاشتین؟؟؟

الان که دارم فکر میکنم انشای خیلی داغونی داشت ولی جدا اگه بدون تغییر نمره‌هارو تایید بزنه تا کل این چهار سال احساس «نرفتم دنبال حقم» پیدا میکنم.

نزدیک یه نمره معدلم بهتر شده چندتا از درسارو چون نفر اول هستم و کامل نیس امکانشس هست بره رو نمودار اونطوریوضع همه خوبتر میشه

خدایا به امید تو

چه نمره های بدی که هیچ تاثیری نزاشتن

 و چه نمره هلی خوبی که هیچ تاثیری.‌..

بهمون تاثیرای خوب بده

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان