مسائل پیچیده زندگی و خوش بینی به همه چیز و خب چه اشکالی در این است!؟ صبر کنید صبر کنیم

فکر می کنم باید از زمان کمی که در عمرم برای خودم باقی میماند ، استفاده بهتری بکنم. چیزهایی مثل بقیه چی میبینن و به چی فکر میکنن و چه کار میکنن زیاد مهم نیست.  بدی ها و دورویی ها و زرنگ بازی ها و توقعات و خوش نیامدهایشاان ارزانی خودشان.  حیف وقت.
من و زندگی ولنگ و وازم چه کارهای دیگری که باهم نداریم!
چه چیزهایی که هنوز نخوانده ام 
چه جاهایی که هنوز نرفته ام
چه پول هایی که هنوز  به حساب هرگز نداشته ام نریخته ام
چه آدم هایی که هنوز ندیده ام
چه دوست داشتن هایی که هنوز تجربه نکرده ام
چه خوشحالی هایی که در چشمانم ننشانده ام..ننشانده اند..
چه هیجان هایی که با آن قلبم را زنده و پر تب و تاب نکرده ام
چه چیزهایی که هنوز نچشیده ام
نشنیده ام
نبوییده ام...
حیف وقت.

Life definitely has the more and more beautiful things toward us
۲ ۱
ایده
۰۷ مهر ۲۰:۴۷
پول هرگز ایده ساز نیست؛ایده است که پول می شود.
(دابیلد جی کامرون)

پاسخ :

هرزنامه
Haa Med
۰۸ مهر ۱۰:۵۸
واسه من که اینطور بوده:
عمر پر از حسرت من باری گذشت به هر حال...
:-|

پاسخ :

 هنوز اتفاقای خوب دیگش مونده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان