خوابها

عصر فکر میکردم ادما هر کدوم از خوب بودن خودشون توقعاتی در عوض دارن.. یکی آدم خوبی میشه تا درسهاش خوب باشه یکی با همه خوب میشه تا کارش جور بشه.. یکی ادم خوبی میشه تا اونیو که دوست داره زودتر پیدا کنه.. یکی برای پوله یکی برای دفع بلا یکی برای دنیا و آخرت...
البته بعضی ها هم هستن خوبی رو برای خوبی میکنن.. خودشون خوبی هستن. و خب توقع دیگه ای ندارن.
داشتم به دلایل خودم فکر میکردم واسه خوب بودن... بعلاوه ی همه ی اینها خوب میشم و دنبال خوبی میرم تا بتونم خوابهای با کیفیت تری ببینم. رویاهای که هم شیرینترند و هم واقعی تر و هم احساس غریبی با خودشون دارن. خوب میشم تا تو رویا لذت بیشتری ببرم و تو دنیای واقعی معجزاتو واضح تر حس کنم.
۲ ۱
ree raa
۲۱ آبان ۲۰:۲۸
لبخند از پست :)

پاسخ :

به :)
Haa Med
۲۱ آبان ۲۲:۴۵
کار خوبی میکنید.
من الان کیفیت خوابهام 720P هست باید بیشتر خوبی کنم برسه به 1080P و همینطور بالاتر :-)))
شوخی کردم بخندید.
آدم از خوب بودن چیزی ازش کم نمیشه البته باید بدونی خوبی رو کجا و در حق کی بکنی. وقتی زیادی خوبی بکنی طرف (های) مقابل فکر میکنن که وظیفه ت هست.

پاسخ :

:) من که کیفیتش کمتر از اینا هم هس. البته خواب بامعنی دیدن هم مسئولیت و دردسرای خودشو داره ولی خب.:))
در مورد وظیفه شدن خوب بودن هم موافقم. ولی معمولا هیچوقت رعایتش نمیکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان