چقد شاید...

امروز دوباره یا شاید برای چندمین بار به این رسیدم که یک کتاب، یک فیلم یا حتی یک عبارت کوتاه و ساده، اگر در زمان درستی به دستم میرسید و بهش توجه میکردم چه ها که نمیشد.. چقد شاید از وقتم صرفه جویی میشد و چقد شاید به خودم سخت نمیگرفتم و چقد شاید فلان و فلان و فلان. 
فیلمی که صد سال حرفش بودو دیدم و از این که اگر چهار سال پیش میدیدمش چه اتفاقهایی میافتاد دلم گرفت. 
البته بازم نمیدونم. یعنی مطمئن نیستم چقد تاثیر داشت. شاید من مصمم به اشتباه کردن بودم. ولی خب تصمیم گرفتم این روند مطالعه و فیلم دیدنو به طور مداوم داشته باشم. مثل تمرین درازنشست و شنا و یادگرفتن فرانسه که این روزها تبدیل به کارهای کوچک مثبتم شدن.

۳ ۷
منِ ناشناس
۱۰ آذر ۲۲:۱۶
دلیل نمیشه اگه چندسال پیشم این فیلمومیدیدی به همین نتیجه ای که الان رسیدی میرسیدی

پاسخ :

فکر میکنم میرسیدم ولی این که تغییرم میداد رو نمیدونم. مهم هم همینه!
کنجد :)
۱۱ آذر ۰۰:۰۱
شاید نظرتو تغیر میداد ولی آدم وقتی میخواد اشتباه کنه مصره که اشتباه کنه :|
چه کارهای کوچیک مثبت خوبی میکنی :) 

پاسخ :

منم همینو میگم. :)
 ممنون. 👊
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۱۱ آذر ۰۱:۲۶
خلاصه ک یه بار
لایک کردن واسه این
پست کم بود..:)

پاسخ :

مرسییی🍒
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان