ما ناراضی ها

گفت وقتی کار علمی میکنی اصلا دوستت ندارم! از بس جدی میشی. ناراحتم کرد. چون خودم هم خودمو وقتی کار علمی میکنم و جدی هستم دوست ندارم. و ناراحتتر شدم که او گفت. چون منم ازش وقتی برای کار علمی پیام میده یا سوال میکنه خوشم نمیاد. غیر از ناراحتی از طرفی خوشحال شدم که فهمیدم چه وقتی تحملم سختتره! من خیلی بیخودی جدی هستم. تو درس همه چیزو همه آدمارو پوست میکنم. و خب چرا کمی ملایم تر پوست نکنم؟؟ جز اون نمیتونست بفهمه دقیقا چی بگه بم.
۶ ۷
محمد ابراهیمی
۲۴ آذر ۱۹:۲۷
کمی آهسته تر

پاسخ :

چی
Haa Med
۲۵ آذر ۰۰:۰۰
من همش استخونه. چاقو به من کارگر نیست.
کمی کمتر جدی باشید.
:-)

پاسخ :

چاقو چیکاره‌س؟! :))
باشه.
ree raa
۲۵ آذر ۱۲:۰۱
هرکس یه جوره دیگه احتمالا این نوع رفتارم خوبی های خودشو داره، مثلا کار خوب از اب درمیاد:دی

پاسخ :

هوم منم چیزیو که لازمه نگه میدارم.. :)
دختر به شدت معمولی
۲۵ آذر ۲۰:۱۳

خب تو کار خوبه که آدم جدی باشه :)

حتی گاهی خشن:)

پاسخ :

:))
آره بد نیست:دی
** سیلاک **
۲۵ آذر ۲۲:۱۰
منم یه ذره زیادی جدی ام .. هر کسی یه اخلاقی داره دیگه زیاد نظر دیگران برات مهم نباشه راحت تری ..

موفق باشید :)

پاسخ :

از ذهن منم گذشته بود ولی.
مرسی شما هم :)
ام اسی خوشبخت
۲۶ آذر ۲۰:۵۵
خودشناسی خوبه و وجود کسی که به خودشناسی کمک میکنه هم ارزشمنده :)

پاسخ :

برآوو! اسکار بهترین کامنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان