ده سال دیگر چقدر خطرناک‌تر هستم!!

دلم میخواد ده سال میرفتم جلو نه این که پیشرفتهارو ببینم. یا آدم های دورو برمو..با حتی وضعیت خودمو!

اصلا چشمهامو ببندید ده سال ببریدم بعدتر. فقط در جسم آن لحظه ام جا بگیرم ببینم ده سال که از حالا بگذرد چه طوری فکر میکنم. یا این یا اصلا به من چه که ده سال دیگر من چه نظراتی خواهم داشت که الان برحسب اون تصمیم بگیرم. :|


۴ ۱
نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
۰۱ دی ۱۳:۴۷
چه ایده جالبی..حتماانجامش میدم

پاسخ :

:| وات؟
ree raa
۰۱ دی ۱۶:۴۱
با توجه به این همه تغییری که تو این ده سال کردم، میتونم پیش بینی کنم اون موقع هم کلا یه ادم متفاوتم:)))))

پاسخ :

هوم تغییرات ده سال قبل اکثر ما میره تو ده دوازده سالگی! نسبت به اون موقع خیلی بزرگ شدیم. نمدونم همینقدر که اون موقع نسبت به الان تخیلی بودیم ده سال بعد همه نسبت به الان اینطوری باشیم! اصن شاید برعکس باشه... فهمیدی ری را چی میگم؟!
Haa Med
۰۱ دی ۱۸:۱۱
من ده سال برم عقب ولی خوب تجربه های الانم رو داشته باشم. یه جایی دو تا فرصت رو از دست دادم. 

پاسخ :

برا منم تقریبا فکر میکنم دو تا فرصت از دست داده برابر اکثر ما باشه.
ثمانه
۱۲ دی ۰۱:۰۹
:))))
واقعا

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان