What color will you be?

هر وقت چشمم میخوره بهشون ذهنم درگیر میشه تصور میکنم اگه الان لحظه رفتنم بود کدومشونو انتخاب میکردم؟ کدوم مدلو؟ کدوم رنگو.

خرید چمدونی که مال خودم باشه و برای رفتن به جایی، نقطه عطف بزرگیه تو زندگیم!

۵ ۱
زیر نور ماه
۰۲ دی ۲۱:۵۱
:|

و دوباره ....

پاسخ :

نه دیگه این که خوب بود:دی میگم چمدون بخرم چه جوری بخرم حس عجیبی داره وقتی واقعا لازمش داشته باشم.
نی لو
۰۲ دی ۲۱:۵۳
کوله چی؟ :دی
سبک تر میتونی سفر کنی با کوله!
 یکی از بزرگترین فانتزیای زندگیم اینه کوله بندازم رو دوشم برم دنیا رو بگردم...

پاسخ :

با کوله برم یه قاره دیگه؟ '_'  شاید! دارم فکر میکنم فقط به اندازه همون کوله وسیله دارم!
فانتزی منم همینه بیا با هم بریم:دی
نی لو
۰۲ دی ۲۳:۳۳
دنبال پایه م اتفاقن!
از کدوم قاره شروع کنیم؟! :دی

پاسخ :

قطب خوبه؟ البته اون یکی قطبی که قاره بود! ..جنوب.
نی لو
۰۳ دی ۱۳:۲۱
آفریقا دوس نداری؟ :دی
برای شروع قطب سخته، بذار تجربه کسب کنیم یه کم اول :دی
مثلن اول با مار و گراز و اینا مبارزه کنیم بعد بریم سراغ خرس قطبی!

پاسخ :

چرا :) افریقا هم اوکی ام
دوربینتو بردار :))
نی لو
۰۴ دی ۲۰:۳۳
آخ جووووووووون :))))

پاسخ :

Yes ! ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان