در میان آدمها

کلا میتونه باشخصیت باشه. درو برامون باز نگه داشت و گفت خوبه همیشه یه جنتلمن همراهتون باشه

دلش میخواد همه بگیم اوهه تو چقد آداب سرت میشه وجنتلمنی


و چقد خفنی که همه ی ترفندهای کامپیوتری و نرم افزاری رو بلدی و و چه خفن که بلدی تو دو دقیقه گزارشکار سطل آشغالی سرهم کنی پرینت بگیری و  ما بلد نیستیم..


خیلی پایبند اصول و یعنی خیلی پایبند اطلاعات لاکچری و کلمات لاکچری و تکنولوژی های لاکچری.. تفریحات لاکچری جدید


اما از درس خوندنش. یه بار با کیف و دم و دستگاه میاد یه بار بی هیچ چیز. شاید حتی تو دلش میگه مرد که جزوه نمینویسه اخر از یکی میگیرم!  یه بار کسی بهش جزوه ای نداد مجبور شد کل تکست یه کتاب اصلی رو بخونه. باید بگم فردای امتحان کلی برامون نطق کرد! از اون ادماس که سالی یه بار کتابو باز میکنن اما صد تا سوال و طرح و خاطره تو ذهنشون درست میشه و صد تا سوال از استاد میکنن.. مثل همین کتابهای دبیرستان که معلومه خونده و هنوز از مطالب توش سر کلاسا میگه.


نمیدونم چه کلمه ای به کار ببرم.. خیلی پانداست! یه بار از صندلی اخر یک ردیف بلند شد خواست بیاد بیرون، لپ تاپ یکی از بچه ها با کیفش پرت شد رو زمین..  از اوناست که وقتی یه گند میزنن حتی یه معذرت خواهی خشک و خالی هم نمیکنند.

۶ ۲
هوپ ...
۲۸ دی ۱۳:۰۱
آقاااا من پاندا خیلی دوست دارم بهش توهین نکن :))))

پاسخ :

خو پاندا دیدی تا حالا معذرت خواهی بکنه؟! :))
ثمانه
۲۸ دی ۱۸:۲۷
پاندا که خوبه باید میگفتی خیلی خوکه ! 
پاندا ها تنبل و ولنگارن و البته صد در صد دوست داشتنی .. ولی این شخصیتی که گفتی هیچ کدوم و نداشت 

پاسخ :

نمیدونم چیزای خیلی بد نگفتم که! ینی بنظرم اصن آدم بدی نیست.. پانداس خب. شبیه پاندائه:))
Haa Med
۲۸ دی ۲۲:۳۷
من جای صاحب کیف و لپتاپ بودم از وسط نصفش میکردم.

پاسخ :

هییچی نگفت!
منِ ناشناس
۲۹ دی ۲۰:۴۲
باید میگفتی خیلی چیزه

پاسخ :

گفتم یه چیزی بگم
** سیلاک **
۳۰ دی ۱۰:۲۲
از اون تیپ آدمهای لج درآره ،  اعتماد به سقفش بالاست 

زیاد از اینجور پسرا دیدم .. منم پاندا دوست دارم خیلی با نمکه :))

پاسخ :

ولی خوبیایی هم داره
منم دوست دارم پاندا؛)
سیّد محمّد جعاوله
۰۱ بهمن ۱۱:۵۳
مطلب خوبی بودم
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان