بازگشت به زندگی با ف. تبلت جان.

بعد از چند ماه تبلت جان درست شدند و تصمیم گرفتن به زندگی با موجودی مثل من برگردن. کلی دست و خوشحالی و خدایا دیگه ازش استفاده بد نمیکنم و اینا که یهو دیدم پترن میخواد.

پترن هایی که برام آشنا بودنو زدم و احساس میکردم هر کدوم مربوط به چه سال و دوره ای بودن و نزدیکترینش چی بود! و هیچ نشد. دوباره پوکر شدم.

بعد موضوع رو خیلی رندوم بهش گفتم و خیلی کیف کردم که او پترنو با این همه مشغله ای که داشت و این همه مدتی که گذشته بود و تازه این همه که کمتر از من کار کرده بود یاد داشت!

جیغ زدم 

ازحافظه ی خودش کلی کیف کرد. من هم.


*حالا دارم فنتستیک بیستس اند ور تو فایند دم که امریکاییه میبینم^^

۲ ۰
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ بهمن ۲۱:۰۷
با تبلتت خوش بگذرون :)

پاسخ :

ممنون ؛ ) 
وی :)
۲۳ بهمن ۱۱:۵۹
میشه وسایل ما هم تصمیم بگیرن درست شن؟قول میدم درست باهاشون برخورد کنم :|

پاسخ :

الهی آمین
ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان