خانه ای در کتابهایم

یک نفر دم عید کتاب رمان تازه شروع کرده ام را که از کتابخانه گرفته بودم و کلی آماده اش شده بودم با بدجنسی رزرو کرد و من نتیجتا مانند اغلب اوقات پس از خداحافظی با مکان و زمان دانشگاه بار دیگر پای در خیابانهای ان نهادم و تصمیم گرفتم چنانچه خشمم فروننشست طوری کتابو رزرو کنم که فرد مذکور  ناشناس مجبور بشود کتاب را چهاردهم سال جدید پس بیاورد! 


..اما دل خوش کرده بودم به کتاب داستان خارجی جلد صحافی شده ی سبز رنگ قشنگ قدیمی. صفحه ی پاره و پوره ی اول ان را باز کرد و خط اول آن را خواندم که دیدم یک نفر با خودکار آبی بالایش نوشته "ایزولدا میمیره!"

چقد این کار فرد ناشناس از نظرم نامردی باشه خوبه و کافیه!؟ فکر کردم کتابو نخونم تا شاید اسمش یادم بره بعدها و بدون اینکه یادم بمونه اخر داستان چی میشه بخونمش..اما خب کافیه اینکارو بکنم تا صبح هر روزی که از خواب بیدار میشم اسم داستان از اولین چیزهایی باشه که بیاد تو ذهنم.. حالا شما اگه جای من بودین میخوندین؟

۵ ۳
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ اسفند ۲۱:۳۱
آره می خوندم. چون همیشه مقصد مهم نیست. ببین واسه اون شخصیت توی مسیر زندگی و داستان چی پیش اومده. بخونش به نظرم.

راستی یه نکته. میشه این کدامنیتی رو ورداری. خداییش سخته برا هم کامنت این همه عدد وارد کنه آدم. ببخشید هااا البته.

پاسخ :

نمیدونم چون میترسم هر یه خطی که ازش بخونم بگم اوه این همونه که آخرش میمیره ها! و کل داستان برام بی معنا بشه..

جدی؟ کد داره؟ اه چقد برای نظر وبلاگهای بقیه غر زدم:)) چه جوری بردارم حالا..
لادن ..
۲۱ اسفند ۲۲:۴۹
من معمولا برای سر به سر گذاشتن دوستام آخر فیلم رو تعریف میکنم ولی خدایی کار این بنده خدا خیلی نامردی بوده :)
اگه واقعا احساس میکنید ارزش خوندن داره بخون، ببین کی بوده این ایزولدا..  بعد هم غلط گیر بردار اون نوشته رو بپوشون بعدیا این بلا سرشون نیاد.

پاسخ :

من هر چند وقت یکبار و رایتشو بخواین جدیدا! بدون پیش زمینه ای کتابی که به چشمم بخوره رو برمیدارم بخونم.. اینم همینطوری برداشتم.. اره شاید خط بزنم :)
محمدمهدی طاهری
۲۱ اسفند ۲۳:۵۲
ایزولدا میمیره :)))))) 

پاسخ :

چیش جالبه..! ._.
Haa Med
۲۲ اسفند ۰۰:۱۱
منم میخوندمش.

پاسخ :

اوه:)
هوپ ...
۲۳ اسفند ۱۴:۱۶
منم میخوندمش ولی هیجانم خیلی کم میشد :))

پاسخ :

همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان