چند چیز:)

گفت روزه ام و مثل اینه که از تو خونه پا شدم مقنعه سر کردم اومدم دانشگا!! منظور هم کلاسیم این بود که صورتش همون صورته و هیچ رنگ و رویی نداره چون رژ نزده.

من ابرو بالا ننداختم که چرا مجبوری رژ بزنی تو دانشگاه! و پس چرا فلان دوستم که امریکاس میگه هیچ وقت هیچ کی رژ پررنگ نمیزنه تو دانشگاهشون و اگر بزنه یه ایرانی تازه از راه رسیده و از همه چی بی خبره!! ابرو ننداختم بالا. چون ما همه مبتلا شدیم.


بچه ها بهم شکلات تعارف کردن که زنده بمونیم همه تا برسیم به خونه. اما من خوردم؟ نه. به خودم قول داده بودم تموم روزهایی که روزه نمیگیرم به هیچ کی هیچ چی نگم. اما خب از دهنم پرید گفتم ادامس دارم مرسی! پشیمون شدم به همان لحظه ادای کلمات. با خنده دار کردن روزه نگرفتن موافق نیستم.

۲ ۲
** سیلاک **
۰۷ خرداد ۲۲:۴۴
رژ که خوبه طرف با گریم عروس میاد دانشگاه .. روزه خیلی برای سلامتی خوبه اگه کسانی که شرایط بدنی شون اجازه میده بد نیست امتحانش کنن 

موفق باشید :)

پاسخ :

گریم عروس:))
روزه خوبه.
مرسی.

پریسآتیس (:
۱۰ خرداد ۰۲:۰۳
چقدر دلم میخواد این آرایش های غلیظ کمتر شه
نه که بگم من اصلا نمیکنم 
یه چیزی این وسطم، اما میخوام همینم نباشه و خیلی محدود تر باشه ، اما وقتی بین کسایی که آرایش غلیظ میکنن هستم، همش فکر میکنم یه چیزی کمه تو من! چون به قول خودت همه مبتلا شدیم به این اپیدمی

پاسخ :

شبیه داستانای فارسی پند آموزه که همه به هم نگاه میکنن و اوضا بهم میریزه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان