بماان*برو

زنی در من زندگی می کند، زنی که می گوید: کوله ات را بردار،شلوار جین را بپوش، روسری ات را عمامه کن روی سرت و راه بیفت برو...
منطقی در من زندگی می کند، که می گوید:بمان، که کارد را بردار و سالاد درست کن...
بمان و زن باش.
تنهایی ای در من زندگی می کند که می گوید :بلند شو برو دنبال معشوق.
آموزشی در من زندگی می کند که می گوید: بمان و درد بکش، بمان چون آموزه ها این طور می گویند.
حیران و تنها نام سرخپوستی من است!.
آلما توکل
۴ ۲
شا دان
۲۲ خرداد ۱۹:۴۲
چقد رفتن خوبه

پاسخ :

اگه یه جوری بود که ادمهای مهمشو جا نزاره
ABOLFAZL :.
۲۲ خرداد ۱۹:۵۲
:)

پاسخ :

:)
:)
kerman man
۲۲ خرداد ۲۱:۱۲
سلام
ماشاءالله تنهایی یه گردان هستین :)))))

موفق باشین .

پاسخ :

سلام
خلاصش کردیم:))
آرتمیس .
۲۳ خرداد ۰۰:۱۹
چند تا دیگه هنوز جا داشت البته... ولی خیلی خوبه آدم بدونه چند تا من درونش زندگی میکنن، به موقعش جواب همه رو بده :)

پاسخ :

اره خوبه به موقع باشه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان