عمق مسئله ساده س

وقتی فکر میکنم هنوز دارم رشد میکنم و فکرم مدام عوض میشه و هی عاقل تر میشم و بهتر میبینم و میفهمم و رفتار میکنم(رفتار؟!) دلم میریزه چون این روند تا صد سال هم ادامه داره و من معلوم نیست حوصلشو دارم یا نه. 
داشتم به موهای سفیدش نگاه میکردم و فکر میکردم چقد عجیبه یکی موهاش در حال سفید شدن باشه اما مطمین باشی درونش مثل یک بچه س! نظرم داره نسبت به بزرگ بودن و سن و سال داشتن کاملا عوض میشه. عوض شده بود! حالاس که داره عمق میگیره.
۱ ۱
لادن ..
۱۶ مرداد ۰۰:۱۴
جوان تر که بودم با خودم فکر میکردم بین سفید شدن موها و سن و سال و اونچه که درونم میگذره ربطی نیست اما کم کم نظرم عوض شد. بجز بخشی از وجودم که همیشه مثل یه دختربچه شاد و پر انرژی باقی میمونه بقیه ی وجوه مغز و روحم متناسب با سن و سالم و تارهای نقره  ای روی سرم، بزرگ و پخته و گاهی آروم تر میشه و این اصلا چیز بدی نیست که بخاطرش کسی اندوهگین بشه

پاسخ :

چیزی که اینجا به نظرم عجیب اومد این بود که انگار همیشه بچه هستیم فقط موقعیت های مختلفو به مراتب گدر زمان تجربه میکنیم.
مرسی از صحبتات جالب بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان