!the year of troubles and miracles

بیست‌ دو سالگی. سالی که موسیقی جَز زیاد گوش دادم و زیاد به خدا توکل کردم. سالی که سختی‌هاش جدید بود و من زیاد از خودم ترسیدم.  سالی که  خیر زیاد داشت و به ایمان من اضافه کرد. بیست‌ودوسالگی سال مقدمه‌ سال پیش‌درآمد. سالی که از یک گوشه‌ی جدید به خودم نگاه کردم و از همیشه بهتر منظور خودمو فهمیدم. این بزرگ‌ترین اتفاق بود و بله. انتظارشو هم داشتم.

۱ ۴
احسان ..
۲۹ اسفند ۰۷:۰۸
سلام
پیشاپیش سال نوتون مبارک

پاسخ :

سلام سال نوی شما هم مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان