no more fake friends

تو سال جدید تصمیمات جدیدی هم دارم یکیش اینه که من هم تلاش کنم برای نزدیک شدن به آدم‌هایی که دوست دارم. و اینکه از اون طرف آدم‌های حذف شدنی رو زودتر خودم حذف کنم. و کلا من باشم که بیشتر انتخاب کنم. و اینکه نوازش دادن‌های به آدم‌ها رو به جاتر کنم.

۱ ۲
صدرا ارجمند
۰۱ فروردين ۱۷:۰۰
توی اینستا پیج alirezashiri رو ببین
10-15 تا پست آخرش رو یه نگاهی بکن :)
درمورد همین تصمیمت یه حرفای خوبی زده ;-)

پاسخ :

ممنونم:) باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان