چیزهایی که حق ماست اما زشت است

جدیدا فکر میکنم خیلی چیزایی که قبلا حق خودم میدونستم ولی فکر میکردم زشته و نباید عنوان کنم، درست و به جا بودن و عمیقا از لایه‌های انسانی و روحیه حق شناسی ذاتی‌م اومدن. حالا دیگه جلوشونو نمیگرم. حتی کمکشون میکنم. بهشون چهره انسانی میدم. و سعی میکنم براشون کاری بکنم و جلوی آدما عنوانشون کنم و از سرزنش شدن نترسم. باید روی هر نوع خودمو فدا کردنی اسم فداکاری نزارم‌ و سعی کنم برای حقی که دارم بااحترام و به جا تلاش کنم.

۲
آسـوکـآ آآ
۰۱ خرداد ۲۲:۰۲
اینکه دیگه نمیترسی از بیانشون عالیه :-)
** سیلاک **
۰۲ خرداد ۱۶:۵۹
این نتیجه ی افزایش سن و تجربه است من هم دقیقا همین گونه بودم و الان به شدت از خودسانسوری پرهیز می کنم .. هر جا لازم باشه هر حرفی که باید بگم رو میگم  :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان