619th

احساس میکنم دارم کاری رو میکنم که همیشه از نکردنش در حق خودم عذاب وجدان داشتم. همان حذف کردن آدم ها به شیوه‌‌ای نیکو. اما میدونید حالا که با صبر و احترام دارم اینکار رو میکنم باز هم عذاب وجدان دارم. انگار یه پیش‌نویسهایی هست که هی به من میگه آدم خوبی باش حتی اگه از محیطت راضی نیستی حتی اگه از آدم‌های محیطت خوشت نمیاد حتی اگر در عذابی این طوری تغییرش نده! میدونید دارم این پیش‌نویس رو میندازم سطل آشغال و از بعضی‌ها آروم دور میشم همچنانکه مطمئن هم نیستم اوضاع بهتر بشه.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان