دوقطبی های دور و بر!

خب من این چند ماه گذشته مجبور بودم با یه هم کلاسی که به هیچ وجه تعادل روانی نداره بیشتر در ارتباط باشم. تا به حال آدم نامتعادل دیدین؟ حتما دیدین! تا به حال از حجم نامقعولی و نامتناسبی رفتارهاش (حتی محبتاش) سوپرایز شدین؟ حتما. میخوام بگم من هم آزمون و خطاهای مختلفی رو طی‌کردم که دیگه از رفتاراش تعجب نکنم اما هنوزم منو با غلظت‌های غلطش سوپرایز میکنه. سوپرایز میشم اما ناراحتم نمیکنه دیگه چون برای خودم یه خط قرمز کشیدم که از یه حدی آمپر صمیمیت‌مون نره بالا و انصافا نمیره بالا. ناموزونی ها میاد و میره و منم فقط از خودم مراقبت میکنم.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان