امید

تو دلم هر چند وقت یک بار جوونه میزنه. دلم میخواد خدا کمک کنه خوب زندگی کنیم دور هم. این که گفتم دارم با آدم‌ها به نتایج خوبی می‌رسم به خاطر همینه. دارم سعی میکنم قبول کنم همه رو.. دارم سعی میکنم به همه‌ی آدم‌ها حق بدم. دارم سعی میکنم ناراحتی‌مو جدا کنم از تغیرات دیگران. این معنی‌ش این نیست که همیشه حالم خوبه و خوشحالم معنی ش اینه که یه کم رها کردن زیباست. تو دلم جوونه زده  این مدت. خدا خودش مراقبت کنه ازش. فکر کنم خیلی لازمش دارم.

۲
آسـوکـآ آآ
۰۱ تیر ۰۹:۴۰
حس کردم خیلی آرامش داری
موندگار باشه:-)

پاسخ :

ممنون:)
** سیلاک **
۰۲ تیر ۲۰:۱۰
یه کم رها کردن زیباست :)))

موفق باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان