surf and turf

موقع تقویت زبان اطلاعات جالبی در مورد موضوع مورد بحث بدست میاریم اخیرا یکی از اون چیزا برای من این بود که میگفت "نزدیک ۷۰ درصد آدما تو خریدهای اینترنتی کلی چیز تو سبد خرید میزارن و بعد سبد رو تو سایت رها میکنن و میرن "
۲ ۵
** سیلاک **
۱۷ مرداد ۲۰:۴۰
من خودم اینقدر از این کارا کردم که :)))

پاسخ :

یک تفریح سالم و بی خطر :))
چوگویک ...
۱۷ مرداد ۲۰:۵۸
وااا :)) جا داره به عنوان یکی از اون سی درصد به اون هفتاد درصد بگم چرااا ؟ 

پاسخ :

خوشحالم با یک سی درصدی صحبت می‌کنم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان