برای آبی های پیش رو می‌نویسم. اگر باشد و به درد بخور.

دارم برای امتحان تاریخم میخونم و نمیدونم بعد تموم شدنش به خودم چی جایزه بدم. چون قبلش رفتم چای خوردم و خب راستش رو بخواید من در مرحله‌ای هستم که به جز چایی چیز دیگه ای توی کمد جایزه ها ندارم. اما باید صبر کنم. خیره میشم به عکسی که پیداش کردم. به این که از در نیم باز وارد روشنایی روز و تراس خانه شوم روی اون صندلی سفید بنشینم و با لپ تاپم کارهای حرفه‌ای بکنم و بین هر کاری یک جایزه ی نگاه کردن به آب‌های اطرافم رو بدم.
عکس‌هارا میگذارم کانال. اینجا سخت است.


O. Hikabe et al., “Reconstitution in vitro of the entire cycle of the mouse female germ line,” Nature, doi:10.1038/nature20104, 2016.
۱ ۴
الـی ‌ ‌
۲۰ آبان ۲۲:۰۴
آیدی کانال؟
و اینکه آهنگ هم جایزه خوبیه.

پاسخ :

ایده‌ی خوبیه اما برای من چون بیشتر وقتها تو مودش نیستم.  معمولا هر روز یه مدتی توی راه یا اول صبح گوش میدم اون قد زیاده که کافیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان