it is money

به خودم قول دادم این دفعه که پولی گیرم اومد حتما در اولین فرصت خرجش کنم! علی رغم این که من آدم کم خرجی نیستم (شاید هم هستم) اما باید گفت نسبت به دست آوردن نیازهام مقاومت میکنم.
و از آن طرف هدفم اینه‌ که مزه ی رسیدن به چیزی با تلاش خودم را حس کنم منظورم پولی هست که حاصل تلاش خودم باشه.
مسابقه ی دانشگاه رو که شرکت کردم گفتم حتما جایزشو (اگه رتبه بیاریم) تبدیل به یک شی خواهم کرد تا هر بار یادش بیفتم و جلو چشمم باشه و بهم حس خوبی بده.
۰ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان