تو آدم خوبی هستی حتی اگه لپ تاپت خاموش بشه.

هفته آینده کلاسی دارم که نیاز به لپ تاپ داره و یک ارائه مهم دارم و در حالیکه سایت دانشگاه به مدت ده روز تعطیله لپ‌تاپم هم یک دفعه پیام داد گفت در خطره و بی هوا خاموش شد و حالا روشن نمیشه. قلبم فشرده شده. سعی میکنم به خودم مسلط باشم. هر وقت تو گوگل دنبال راه‌حل می‌گردم یاد خاطرات خرابی دستگاه‌های قبلی می‌افتم و دهانم تلخ می‌شود. خراب شدن لپ تاپ مثل یه دفعه مریض شدنه. وقتی اتفاق میافته یک دفعه قدرشو میدونی یک دفعه به گذشته ها و راحتی که داشتی فکر میکنی. اما در مورد این لپ تاپ، من هر لحظه شکرگزارش بودم. هر لحظه یادم بود کارم راحت‌تر شده. اما چه فایده باید بیشتر از اهمیت دادن کاری میکردم باید مرتب آنتی‌ویروسش را آپدیت می‌کردم و ...

امیدوارم زودتر حل بشه.

۱ ۶
** سیلاک **
۱۴ آذر ۲۰:۵۹

مثل روز دفاع پایان نامه من .. نیم ساعت قبل از دفاع لپ تاپم هارد سوزوند .. این لپ تاپ ها هم واسه خودشون موقعیت می شناسن .. البته لپ تاپ من حق داشت 21 روزشبانه روزی روشن بود.. 

 

امیدوارم درست بشه 

پاسخ :

موقعیت سخت‌تریه،
امیدوارم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان