پپپ

کتابهای کنکور رو روی هم چیده و قصد دارم به اندازه  وزن کاغذها بفروشم!

سفیدی‌شونو که میبینم کمی به عادلانه بودن زندگی امیدوار میشم!!



دارم به امتحانای خرداد نزدیک میشم، گفتم اتاقو مرتب کنم چون احتمالا با اون وضع، سخت میشد واسه درس خوندن  جا پیدا کرد!

خوشبختانه الان تمیزکاریا تموم شد.


این روزها هر طور فکر میکنم نسبت به خواسته هام کم پولم! نمیدونم چی میشه! خدایا ضمن قدردانی از وضع وجود ازت کمک بیشتری تقاضا دارم


برم یه سر حیاط و آشپزخونه و بعد برنامه‌ریزی‌ و نماز ‌و شام و مسلما اجرای درصدی از برنامه درسی


۱ ۰
تبدیل عکس به نقاشی
۲۳ ارديبهشت ۱۹:۵۸
تبدیل عکس به نقاشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان