بهترین فیلم عمرمو پیشنهاد بدید

تو کارهای امروزم قراره فیلم آخر این هفته رو هم انتخاب کنم و دنبالش بگردم.. همش دارم میزنم ۱۰۰ فیلم برتر فلان😁 شما نظری چیزی ؟!
۱۰ ۵
ree raa
۱۴ آذر ۱۸:۴۰
وای بهترین فیلم عمر ! خیلی سخته!

about time عالیه ،شاید بهترین فیلم عمر نباشه ولی وقتی میخواستم معرفی کنم این اومد تو ذهنم
اما یکی از بهترینا حتما the shawshank redemption که فکر میکنم دیده باشیش

پاسخ :

هر چی بگی من ندیدم :دی 
رستگاری چقد تعریف داره
Haa Med
۱۴ آذر ۱۸:۵۰
چی بگم. فیلم خیلی دیدم. بستگی به حال و هوا و سلیقه آدم داره. من بیشتر ترسناک میپسندم.

پاسخ :

حق با توئه.. حال و هواییه
کنجد :)
۱۴ آذر ۱۹:۴۴
Pride & Prejudic
مال 2005 ولی من یه ماه پیش دیدم قشنگ بود اما بهترین فیلم عمر فکر نمیکنم

پاسخ :

دیدم.. فکر کنم نصفو نیمه البته. خوب بود:)
moon light
۱۴ آذر ۲۰:۱۳
بنظرم دلشکسته و رسوایی2

پاسخ :

دلشکسته دیدم دوست داشتم:)
El St.
۱۴ آذر ۲۰:۴۹
راستش استفاده از لفظ "بهترین" کمی بحث برانگیزه! امکان داره یک نفر بیاد interstaller اثرکریستوفر نولان رو به شما معرفی کنه و فرد دیگه بیاد بگه:" آخه نولان هم شد کارگردان؟ برو space odyssey استنلی کوبریک رو دریاب!" یا یک فیلم اسکاری رو نام ببرن و افراد دیگه صداشون دربیاد که اسکار صرفا نمایشی هست، یا توصیه فلان فیلم از ٢٥٠تای برتر imdb رو به شما بکنن و از اون ور ندا بیاد که امتیاز های imdb بر اساس نظر عوام هست و بدین ترتیب خط بطلانی بکشه بر تمامی این ها! 
به نظرم جدا از تمامی این بهانه تراشی های اینجانب[ :) ]، شما حد و حدود ژانر مورد علاقه تون رو بفرمایید تا ما هم راحت تر پیشنهاد ارائه بدیم. 
سخن آخر این  نیمچه پست-کامنت هم این که قصد تماشای هر اثری رو که داشتید، سطح انتظارات خودتون رو کنترل کنید و با ذهن باز سراغش برید؛ تا خدای ناکرده مثل من زخم خورده ی ذهنیت های دور از واقعیت پیش از مشاهده فیلم نشید ؛)

پاسخ :

حقیقتا فکر نمیکردم دارم برای چه کسانی پست میزارم😅 همه چی نسبیه. فکر کردم ببینم شما هرکدوم از چه فیلمی خیلی خوشتون اومده. راستش میدونم ژانر چیه هاا ولی نمیدونم اسم اون ژانری که من دوست دارم چیه. کلا دقت کنید خواننده چه وبهایی هستید😂😂😂
متوجه سطح انتظارات نشدم. من کمی قبل هر فیلم مطالعه میکنم. فکر میکنم کافیه
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۱۴ آذر ۲۱:۳۷
آقا من یه لیست پر و پیمون
دارم..هرچی میبینم
یا قراره ببینم اونجا یادداشت
میکنم..بذار..
آها legend عالیه.
با بازی تام هاردی.این فیلم
هانترپلاس گرفته.کلا ب شدت
توصیه میشه😊

پاسخ :

پس لگند هم پیشنهاد شد. مرسی 😆
هوپ ...
۱۴ آذر ۲۳:۴۸
سخته گفتن بهترین فیلم! من اخیرا source code رو دیدم جالب بود

پاسخ :

ممنونم^_^
El St.
۱۵ آذر ۱۸:۵۳
من خودم اخیرا از american beauty خوشم اومد که تو وبم هم درموردش نوشتم.
شما The legend of 1900 رو هم جزء کاندیدا هاتون قرار بدید :)
منظورم از انتظارات این بود که گاهی پیش از تماشای فیلمی به خاطر تعریف هایی که ازش شنیدیم، توی ذهنمون بتی ازش می سازیم اما پس از دیدن فیلم کمی سرخورده میشیم(به خاطر عدم تطابق انتظاراتمون با آنچه در واقع هست).

پاسخ :

دیده بودم تو وبتون.
آها حالا متوجه شدم. الان همه پیشنهادات در نظرات سطح انتظاراتمو برده بالا دیگه:)) ولی سعی میکنم موقع دیدنشون خودمو کنترل کنم. اشاره به جایی بود🌼
زیر نور ماه
۱۹ آذر ۱۱:۲۱
من خیلی فیلم دیدم... به چه ژانری علاقه دارین؟؟؟

پاسخ :

ممنونم دوست دارم تقریبا از هر ژانری ببینم.. البته به جز فیلمهای تاریخی.وسترن.جنگی.رزمی.سیاسی.جنایی یا صرفا ترسناک.
swallow ..
۲۶ آذر ۱۴:۵۳
+ x-ray camp
+ divergent
+ room
+ wiplash
+ the fault in our star
+  و غیره ... :))

پاسخ :

آخری رو خواستم ببینم اتفاقا، دیدم حال غم ندارم..
مرسی از پیشنهادها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان