564th

مدل من تو مهمون‌داری اینجوری شده که طرف مقابلم رو رها میکنم یعنی سر سفره بیشتر سرم گرم بشقاب خودمه تا رسیدگی به اون و سعی میکنم حدالامکان همه چیز رو در دسترسش بزارم تا اگه خواست تعارف نکنه. هر موقع دوست داشته باشه میتونه استراحت کنه و بخوابه هر جا دوست داشت میتونه بنشینه و هر چقد دلش خواست با تلفن همراهش صحبت کنه، بدون نگاه مزاحمت آمیز من. 

احساس میکنم ادم‌ها هر چه رهاتر و به دور تعارفات‌تر، خوشحال‌تر و به هم نزدیک‌تر.

۳ ۲
قـ د ح
۰۳ اسفند ۰۰:۰۰
سلام دوست عزیز :)

روش خوبیه ، اینجوری مهمون هم معذب نیست .

پاسخ :

سلام بله :)
آقای دال
۰۳ اسفند ۰۰:۰۹
اینجوری بهتره

پاسخ :

:)
احسان ..
۰۳ اسفند ۱۰:۴۰
سلام
من اگر جای شما باشم اصلا برای اینکه راحتتر باشه کلید خونه رو میدم به مهمون..خودم میرم پارک و سینما...
میگم من حوصله ندارم خودت از خودت پذیرایی کن هر وقت کارت تموم شد بیا کلیدو پس بده!

پاسخ :

سلام بحث حوصله موضوع دیگه‌ایه که اولین و بهترین راه‌حلش همینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان