رازهایتان

چرا اطرافیان رازهایشان را به من نمی‌گویند؟

یا سخت است به من بگویند؟

بعد از دو سال دوستی داشت میگفت قبلا با یک نفر ازدواج کرده و جدا شده که آن هم  کم کم نگفت و برگشت سر جایش و سکوت.

۱ ۲
پشمآلِ پشمآلو
۱۴ آذر ۱۴:۵۷

خب اگه میگفتن ک اسمش راز نبود دیگه .. بضی چیزا رو ادم دوس داره برا خودش نگه داره هرچقدم طرف مقابل بش نزدیک باشه

پاسخ :

اتفاقا با من باشید همه‌ی رازهاتون برای خودتون میمونه:) بیشتر میخوام خوب درک کنم چون آدم‌ها دلشون درد و دل می‌خواد ولی من آدمی نیستم که هم پای صحبتشون به نظر بیام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان