863فا

همه ی ما عادت های بد داریم. همه ی ما لاقل یک بار به فکر تغییر افتاده‌ایم. در مورد حذف عادت های بد چیزی که خوندم و تجربه کردم اینه که بهتره به جای یهویی حذف کردن، با یه عادت بد دیگه که کمتر ضرر داره یا با یه عادت خوب که بهش نزدیک ترین تناسب رو داره جایگزین کنید.

مثلا سیگار رو با سیگار الکتریکی (صرفا یه جا خوندم.)

خودارضایی رو با ورزش

و ...

من خودم همیشه تو حذف عادت های بد یهویی و مجبوری تغییر کردم و این تجربه رو زیاد نداشتم ولی حالا بیاین سعی کنیم و تجربه هامونو با هم شریک شیم.

۶ ۵
** سیلاک **
۱۶ خرداد ۱۰:۵۷

اینایی که گفتی رو من خوشبختانه ندارم عوضش خیلی به اینترنت اعتیاد دارم شاید به خاطر رشته تحصیلیمه شایدم به خاطر کارمه یعنی ثانیه های آخر که دارم می خوابم نتم رو خاموش می کنم ؛ دوست ندارم اینهمه وابستگی رو :((

پاسخ :

درسته فکر کنم اعتیاد به اینترنت شایع ترین باشه. 
دقیقا کارهای واجبی هم هستن که باعث میشن که مدیریت رو سخت تر کنه. باید بهش فکر کنم.
فاطمه ‌‌‌‌
۱۶ خرداد ۱۱:۲۴

آممم نمی‌دونم مصرف کافئین چقدر عادت بدی باشه😅، ولی من از دو سه روز پیش که بعد از قهوه خوردن تپش قلب گرفتم، تصمیم گرفتم یه مدت مصرف قهوه و حتی چای رو کم کنم و به جاش دمنوش بخورم.

پاسخ :

 چه جالب همین الان در موردش می خوندم:)
مصرف کافئین در ساعتهایی که بدن خودش کمتر تولید میکنه بهتره یعنی 9.5 تا 11.5 صبح و 1.5 تا 5 بعدازظهر.
برای ترک کافئین مصرف زیاد آب و آبنبات نعناعی و جینسینگ کمک کننده است.
مرسی گفتی.
میم _
۱۶ خرداد ۲۲:۴۳

البته من معمولا روش "استفاده بیش از حد از چیزی" رو پیشه میکنم. یعنی البته پیشه نمیکنم، پیش میاد.

از توییتر تا حتی آدمها. هر دفعه هم که میخوام برم سمتش، یادم میاد پروسه ایی که داشتم رو. عقم میگیره، دیگه برطرف میشه.

پاسخ :

این هم جالب بود.
:))
مهدی ­­­­
۱۷ خرداد ۲۰:۴۱

چرا روی خودارضایی و سیگار اسم بد رو میزارید؟ 

سیگار الکتریکی خیلی بد تره چون خیلی راحت و دم دسته و تو خونه هم میشه همش دست گرفت. سیگار یه چیزیه که خیلی سخت تره و کاملا هم به شخصش بستگی داره که شورش رو دربیاره و هر روز دو پاکت سیگار آشغال بکشه یا نه. من خودم سیگار جنس خیلی خوب میگیرم و هفته ای یکی دو بار میکشم خیلی هم حال میده بهم و خوشحالم میکنه. 

خود ارضایی هم اگه شما خودتون ندونید با چی بیشتر حال میکنید واقعا انتظار دارید خدا یه نفر دیگه رو بفرسته که phd تو زمینه ی تحریک شما داشته باشه و بدونه چی به چیه؟ نه شما باید بدونید چی دلتون میخواد. و درست انجامش بدید که بعدش از خودتون متنفر نشید و به عنوان یه جایزه به خودتون باشه.

هر چیزی زیادش بده.

پاسخ :

شما تو خودارضایی چه جوری میفهمید بعدا در مواجه با پارترنتون با چی قراره حال کنید؟ تجربه خودارضایی خیلی خالی تر از اونیه که بشه روش حساب کرد و اتفاقا طرف رو دچار  اشتباه و خطای شناختی میکنه. مثل پورن. خدا رو موافقم اما بالاخره شما هم فکر نکنم این جوری بتونید phd بدین به کسی. پیشنهاد جایزه اش جالب ترین قسمت این کامنت بود.
در مورد سیگار الکتریکی با استناد به مقاله گفتم. خودم نظری ندارم. ولی با promote کردن جنس خوب هم به همین اندازه  (شاید بیشتر) مخالفم.

با بونه
۲۰ خرداد ۰۱:۲۶

بداخلاقی رو با مهربانی یاسکوت😅

 

پاسخ :

به نظر من بداخلاقی یه رفتار غیر قابل توجیه در مقابل یک نیاز به حق و فراموش شده است. یعنی یه ریشه ای تو هر بدخلقی وجود داره. اگه پیداش نکنیم با مهربونی و سکوت هم اسیب میبینیم.
(البته که به نظرم سکوت و از خودگذشتگی تو دوره ای که دنبال راه حل اصلی هستیم ارزشمند است) 
مهدی ­­­­
۲۴ خرداد ۲۳:۵۱

دیگه معنی دار کردن تجربه به کسی که انجامش میده بستگی داره. اگه فقط حس آزاد شدن از یه نیازه تو ذهنتون که خب اتفاق خاصی نمیفته. اگه دارید دنبال این میگردید که بگردید و راه عمیق تر کردن تجربتون رو پیدا کنید میشه روش فکر کرد. میشه روی این که تو چه شرایطی باشه و چجوری انجامش بدید فکر کرد. دیگه فکر کردن بهش به خود آدم بستگی داره که چقدر میخواد با خودش سخت گیر باشه.

پاسخ :

فکر کنم منظورتون خیالات جنسی بود و نه خودارضایی. بالاخره فرقی نداره چون به همدیگه ختم میشن.
سخت گیری رو نمیدونم. حتما سخت گیری هست اما والا سود زیان این مسئله پیچیده است. ولی در کل از لحاظ فیزیلوژیکی اضطراب رو زیاد میکنه به نظرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان