عادت فرانسوی و آش و کاسه

حالا من در نتیجه ی تغییر عادت های بد به خوب یه مثال از خودم میگم:

من روزانه مدتی رو آهنگ فرانسوی گوش میدم. یه چندتا کلمه ساده هم میفهمم اما در کل و اصل که هیچی.

خواستم این عادت وقتمو نگیره و به جاش بهم حس ارزشمندی بده بنابراین شروع کردم همون ساعت روز با اپلیکیشن زبان فرانسه یادگرفتن. آهنگ هارو گوش میدم ولی انگار که دست خودم نباشه یه کم که گوش میدم دوست دارم اپ آموزشی رو باز کنم و خودمم یه روزی مثل اون خواننده ها حرف بزنم و بخونم!

به نظرم این یکی از تغییر های عادتی موفق و اصولی من بود.

این قضیه خوبه اما زبان فرانسه جزو اولویت های مهم من نیست. حالا زیاد مهم نیست. برام ایمیل اومده که کلا تو هفته 34 دقیقه مطالعه فرانسه داشتم. 34 دقیقه برای کسی که کارهای دیگه شم به موقع انجام بده زیاد نیست.

 

ساعت خوابم این ماه هم کنترل نشد و باز ماییم و همون آش و کاسه.

۰ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان