پریودی و اعصاب ضعیف؟

توی ناراحتیام دنبال ردپای پریودی هستم. نمیدونم ولی از این که همه چیو ربط بدم به این موضوع خوشم نمیاد. در عوض بی تاثیر هم نیست و ادم حساس میشه. یه چیزی مثل یه فاکتوره صرفا. نه یک دلیل یا تنها یک عامل برای ناراحتی.

خیلی مایلم بدونم تا به حال حساسیت روحی خودتون یا اطرافیان رو تونستین به پریودی ربط بدین؟

۳ ۴
شاگرد بنّا
۰۷ شهریور ۲۱:۴۳

من از اونایی م که میگم هیییییییییییییچ ربطی به این سیکل نداره حالِ آدما ولی خب همیشه هم گوجه و لنگِ کفش بهم پرتاب شده :)

پاسخ :

اینجا چیزی پرت نمیکنیم البته به جز مواقع پریودی:))
کاش بیشتر توضیح میدادی چطوری به این نتیجه رسیدی
فاطمه ‌‌‌‌
۰۷ شهریور ۲۳:۰۸

برای خودم رو آره، وقتایی که می‌دونم الان PMS ئه. ولی منم همه چیو ربط نمی‌دم بهش. برای همین در مورد اطرافیان هم سعی می‌کنم تا یه حساسیت یا اعصاب خردی ازشون دیدم ربطش ندم سریع.

پاسخ :

دقیقا. اصلا این که همه چیو به این قضیه ربط بدیم خودش فشار روانی ایجاد میکنه. انگار که بگیم هیچ وقت پشت وضعیت روحیمون دلیل منطقی وجود نداره و همش به خاطر تغییر بدنمونه و نه منطق و فکرمون.
زری ...
۱۳ بهمن ۰۰:۰۱

عا خب من تا الان پی ام اس اینا نداشتم ( ولی فک کنم با زیاد شدن سنم بیاد )

ولی این یه سوال متداول توی مدارس دخترونه اس " پریودی ؟" XD

پاسخ :

دقیقا منظورم همین بود که وقتی هر ناراحتی رو به PMS ربط بدیم چرخه ای شکل میگیره که باعث ناراحتی بیشتر میشه. وقتی به یکی که اعتراض داره میگیم مگه پریودی؟ معنیش اینه که عقلت سر جاش نیست و صرفا هورمون هات باعث شدن حالت خوب نباشه و چون مربوط به بدنته تا مغزت پس احتمالا مشکل و اعتراضت به حق نیست و حق با منه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان