910فا

هیچ زمانی به اندازه الان چند بعدی نبودم. باید بگم سخته و نیاز به تمرکزی داره که مدل جدیدیه. احساس میکنم آیا ابعادی که انتخاب کردم به درد بخورن؟ کدوما زیادی هستن؟

به نصیحت آدمی که 10 سال دیگه میشم نیاز دارم.

۲ ۴
مهدی ­­­­
۱۶ دی ۱۸:۳۸

فکر کنم مهم اینه که تو ابعادی که انتخاب کردی بتونی خوب باشی. تو هرچیزی آدم بتونه خیلی خوب بشه قطعا جایگاه خودش رو پیدا میکنه ولی مهم اینه که علاقه شخصی داشته باشی!

پاسخ :

پس هم خوب باشیم و هم علاقه مند باشیم.
یه چیز هم من اضافه کنم: نسبت به سختی هاش پوست کلفت باشیم.
محمدرضا عاشوری
۱۸ دی ۰۱:۳۲

به جاش یه نصیحت دوستانه:‌ بشین همه ابعادی که می‌گی رو بنویس و تحلیلشون کن و تصمیم بگیر.

نوشتن فکر رو شفاف می‌کنه!

پاسخ :

ممنون از لطفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان