خاطرات سر کار!

جمعه 17 دی ماه در یه دورهمی عصرونه برای اولین بار از عبارت "سر کار" استفاده کردم.

 

هیچ وقت فکر نمی کردم یه جا معلم پسرهای دبیرستانی بشم و  تو اولین تجربه تدریسم کلاس مختلط داشته باشم.

 

شنبه عصر به یک نفر گفتم خوشحالم همکارش شدم!

 

این که دانش آموزا با اسم کوچیک تو تلگرام صدام میکنند و یا میگن "سلام عزیزم" طبیعیه؟ فکر کنم اصلا طبیعی نیست!

 

حقوق عزیزم امیدوارم حداقل کمتر از تصورم نباشی. اما خارج از مقدارت برام مهم و عزیزی.

 

سر کلاس دو باره راس ساعت 8 چشمم میخوره به ساعت. سلام میکنم بهت.

 

 

۳ ۴
مهدی ­­­­
۲۰ دی ۰۴:۳۱

در مورد اون موضوع سلام عزیزم فکر میکنم مهمه که معلم تو دل بچه ها باشه. 

پاسخ :

امیدوارم در مورد منم صدق کنه و منو جای بچه خودشون حساب نکرده باشن:))
میم _
۲۰ دی ۰۷:۰۲

نه طبیعی نیست:)))

پاسخ :

موافقم:))
زری ...
۱۲ بهمن ۲۳:۵۱

تقریبا با بچه ها هم سنین ؟

یا اینکه جای خاصی درس میدین ؟ ( مثلا بالا شهر اینا)

پاسخ :

متغیره! فعلا جز یک خانم بقیه کوچک ترن.
جای خاصی نیست. اتفاقا معمولیه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان