کاری باری

دارم کارهای فارغ التحصیلی رو انجام میدم پادکست جافکری گوش میدم و برای منابع آزمون زبان سرچ میکنم.

سه‌شنبه تدریس درس مورد علاقمو دارم و هنوز آماده نشدم.

این ترم هم یکی از استادا از دانشگاه دیگه در مورد کارهایی که تو واحد ازمایشگاه میکنم سوال داره و دم به دقیقه تماس میگیره. حس خوبیه. ترم پیش که به یکی از تهران کمک کردم. این ترم تو مودش نیستم ولی میدونم دست اخر هر چی از دستم بر میاد انجام میدم.

باید گواهی اشتغال بگیرم و ببینم اگه موسسه نمیده نرم دیگه. اگه نرم وقتم باز میشه. چیزی از دست نمیدم. حقوق استادای حق التدریس در حدیه که خجالت آوره و باید درگوشی در موردش صحبت کنی. گاهی دلم میخواد رقمشو داد بزنم و زیر و بالاشون رو یکی کنم. از بس مظلوم گیر آوردن. ولی میرم و دم نمیزنم. فردا هم از 8 تا 18 برنامه اینظوریاست.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان