me and the matter of science

جدیدا برام واضح‌تر شده چرا میخوام در موضوع‌های مختلف علم تحصیل کنم! ساده‌ش اینه که من آدم ماجراجویی هستم و ماجراها را در کتابها میبینم!  همه چیز را در خواندن و زیاد دانستن میبینم حالا چرایش دلیلهای مفصل دیگه‌ای هم داره.....

با خوندن کتابها میتونم رازهایی رو که دوست دارم بدونم به خوبی ببینم

هفته بعد یه میان‌ترم دیگه!

یه کتاب فیزیک مدرن رو میز منتظرمه!

کلی پاور پینت از استادها

خواندنشان

تحقیقی که میخواستیم با پ انجام بدیم

گزارشکار!!!

 برای واقعا درس خوندن نیاز به تقویت زبان دارم. هفته بعد میرم با یکی تو کلاس زبانم صلاح مشورت! 

در انتها دوباره Find the secrets u like to know

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان