+ گذاشتی انقد بلند بشود بعد یهو خسته شدی؟!! -لبخند مصنوعی

صبح بیدار شدم و ضمن فکر کردن به اینکه کش مویم را کجا قرار دادم یادم آمد دیروز  درصد بالایی از موهایم را در آرایشگاه جا گذاشتم! بعد هم کش به درد نخور را در جیب مانتویم رها کرده بودم. به موهای رو میز نگاه میکردم و از این که زن آنها را نریخت دور و مرتب گذاشت تا موی مصنوعی درست کند غمگین شدم! غمگین هستم! فکر میکنم باید تنها رو سر من میبودند و من نسبت بهشان بی وفا شدم

اما  حالا با موهای کوتاه که جلویش بلندتر است روز خودم را شروع کردم!

دو ساعت تمام شیمی آلی خواندم و به خودم گفتم دیدی ف؟! نزدیک دو ساعت پیوسته درس خواندی و نمردی

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان