نات اوریج

سه روز سخت تموم شد و من خیلی بهتر از تصورم تونستم اوضاع رو اداره کنم. خدارو شکر.

امروز تو اینستا دلم گرفت. آدمای بزرگی تو دانشگاه وجود دارن که دلم میخواد باهاشون صحبت کنم.. جدا چرا من با آدمایی که دوستشون دارم آشنا نیستم! چرا با وجود اینکه من میشناسمشون ولی اونا روحشون هم از من خبر نداره! چرا انقد مغرور و بدقلقم که این آدمای خوبو از دست میدم! کاش یه روز بشه که منم یه آدم گریت بشم یه آدم گریت که اترکتس گریتس

۱ ۰
شعر شب
۲۰ خرداد ۱۳:۲۱
آدم گریت:)

پاسخ :

یس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان