تواضع عالی متعالی:)))))

داشت میگفت معدلت چطوره؟ میگفت من که الف شدم و الف شدنو هم حفظ کردم..

داشت میگفت عروسم که حالا حالا ها امتحان داره اونا چون خیلی درساشون مشکله.. فیزیولوژی ها و آناتومی های سخخخخت..


داشت میگفت فرش قرمز؟! ما تو خونمون فرش قرمز داااریم؟ فرشای ما همش پوست مار بود..


داشت میگفت از قدیم گفتن هر که برفش بیش بامش بیشتر...


داشت میگفت نوه حاج فلانن دیگه..


داشت میگفت درسات مگه از درسای ما سنگین تره؟!!! من همیشه صبح تا بعدازظهر کلاس دارم..

داشت میگفت...

و من
و من داشتم فکر میکردم اگر تمام این سالها از تظاهر به متواضع بودن لذت نمیبردم چه میشد

۱ ۰
Haa Med
۰۱ مهر ۲۳:۲۰
چقدر فخر فروشی :|

پاسخ :

 کلی فکر کردم در طی ماه ها و سال های مختلف😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان