ف را به دلایل متعدد منتظر نگذارید!

دیشب با میم قرار گذاشتیم بریم کتاب بخریم. ساعت ده و نیم صبح قرار داشتیم. میم 9 و ربع گفت براش کاری پیش اومده و عب نداره دیرتر؟ منم گفتم اوکی کی؟ گفت خبر میدهد.. یه ساعت منتظر بودم که ساعت ده وسی شش زنگ زد گفت الان خوبه؟ گفتم نه!
۲ ۰
پریسآتیس (:
۰۱ مهر ۱۲:۳۴
از این مدل انتظارا و وقفه ها متنفرم!

اینڪه ساعت تعیین شده رو عقب میندازن متنفر تر!

پاسخ :

منم!
ولی تو این مورد اتفاقی پیش اومده بود... من از این تعجب میکنم که چقدر منعطف نبودم:))
Haa Med
۰۱ مهر ۲۲:۰۰
از سر کار رفتن یا موندن بدم میاد.
خودم همیشه زودتر میرسم سر قرار.

پاسخ :

هوم..
سر کار موندن.. _-_
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان