من میتونم

امروز یه عالمه کار رو سرم ریخته و من حوصله شونو ندارم. لباسا.. یه خروار درسی که استاد تو جلسه اول گفته و من نبودم... کلاس..  ناخونا.. تکمیل جزوه های نصفو نیمه.. تمیز کردن اتاق!

 دیشب نصف شب تو خواب به خودم قول دادم اتاقو مرتب کنم و حسابی تمیزش کنم و آشغالارو بردارم و یه حال اساسی هم به مهمونای ناخونده توش که خدا میدونه حالا چندتا هستن بدم.. دیگه از دست این حشرات موذی شبا تو اتاقم نمیرم

باید به همه اینا برسم و فعلا جلو آهنگهای eaglseرو که مثل گنج تو این روزای بیحوصلگی پیداشدنو چهارتایی منو بلند میکنن تا کمی خوشحالتر باشم بگیرم و هر کار میتونم بکنم و هر چی بلدم از نظم و عمل بیارم رو کار

۲ ۰
پریسآتیس (:
۰۵ مهر ۱۱:۱۱
سوسڪ اومد تو اتاقت؟ ):

پاسخ :

:((
Haa Med
۰۵ مهر ۱۵:۴۶
بزنید بترکونید اتاق و مرتبش کنید :-)

پاسخ :

پیچیده اس و وقت میخواد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان