با اعتماد به نفس گوش میدم :))

منم و کلی ویس که از سر کلاس ضبط کردم و خودم توشون دست به سینه و ساکت نشستم و کلی جزوه که  دارم شب امتحان کامل میکنم. در حال بی تفاوت بودن به صدای استاد که میگه اسامی زیاده نزارید برای شب امتحان.. کم کم یاد بگیریدشون.

۶ ۵
pary daryay
۰۵ آذر ۱۹:۲۹
دی:توموفق میشی

پاسخ :

هوم :دی
من مُبهم
۰۵ آذر ۲۰:۲۱
اخ کاش میشد بدی من جزوه هات برات تکمیل میکردم.عاشق منظم نوشتنم

پاسخ :

من به صورت خفیفی این کارو دوست دارم! منتها در آرامش.-.
منِ ناشناس
۰۵ آذر ۲۰:۳۱
خوشی دوران دانشجویی به شب امتحان درس خوندنه

پاسخ :

خوشی بیشتر به تریای دانشگاست. :)
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۰۵ آذر ۲۲:۰۶
کم کم یادمیگیری دیگ..
هردقیقه یه اسم😆

پاسخ :

:"))
ژولیوس هاخ
۰۶ آذر ۱۵:۴۲
با امید عبرت شدن برای دفعات بعد! :)
من که خودم گوش شنوایی ندارم شما رو نمی دونم !

پاسخ :

:))
کو گوش شنوا
swallow ..
۰۷ آذر ۱۱:۲۷
+ مثلا اگه درسی مثل اناتومی داشته باشی ... :)))
+ انا الیه راجعون .‌.. شب امتحان :D

پاسخ :

اینم تو همین مدلا بود. :)) اسم حفظ کنی بود.
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان