یکی نمیشم

شماره ی یک

دیگه واقعا خسته شدم. چرا من نمی تونم پیدا کنم برا چی خوبم.

شماره دو

از دست شما! چطور میدونید راه چیو بگیرید و هی میرید جلو و پیشرفت و لذت از کاری که میکنید و چهار سال بعد حرفه ای میشوید

شماره سه

زمان جدی جدی تموم شد ولی هیچی به هیچی.

۳ ۱
منِ ناشناس
۰۶ آذر ۲۳:۰۲
چراواسه اکثرپستات نمیشه نظرگذاشت؟؟؟

پاسخ :

برای بعضی ها غیر فعال میکنم. چطور؟ :) چیزی بود که دوست داشته باشی بگی؟!
زمر 53
۰۶ آذر ۲۳:۱۵
آخ آخ آخ
درد منم همین بود
ولی راهکارشو پیدا کردم و الان خداروشکر اوضاع خیلی بهتره
داداشمم مشکل داره بهش میگم راهکارو گوش نمیده
شاید شما به دردت بخوره
مفصله یه کم
برای همن ترجیح میدم توی وبلاگم بنویسم
البته امشب که خوابم میاد ولی فردا یا پس فردا مینویسم
دوست داشتید به وبلاگم سربزنید
حتما حتما نظرتون رو در مورد مطلب بگیدا
میخوام بدونم به دردتون خورده یا نه
و اگر نخورده کجاش مشکل داره

پاسخ :

واقعا انتظار نداشتم یک نفر بهم راهکاری نشون بده. منتظر میمونم. جالبه برام!
مژگان
۰۷ آذر ۱۷:۲۳
همه ی همه هم راهشون  و هدفشون مشخص نیست

پاسخ :

به طور کلی آره. ولی من فقط در مورد شغل و حرفه گفتم. این همه آدم مطمئن و من از وقتی یادم میاد نامطمئن.
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان