اون نفس چاق کنیم که لاغر شده

ینی کارها برای انجام دادن بیشتراز حرفها برای نوشتن هست. برای من این نسبت برقرارست همیشه. برای شما هم. برای نویسنده ها هم. برای آنهایی که دست کم هفتاد هشتاد اختراع دارند هم. کارها به اندازه ی روزهای تعطیلند و من بالاخره روزهای تعطیلی را به چنگ خواهم آورد که در آنها به صلاح و چاره نفس چاق کنم و استراحت کنم و کارهایی بکنم که مردم در روزهای تعطیل میکنند. قصد کنم هیچ کاری نکنم. هیچ کار نکنم. هیچ کار نکردن درست مثل حالا.

۵ ۴
pary daryay
۰۸ آذر ۱۹:۲۹
((-:مگه مردم داخل روزهای تعطیل هیچ کاری نمیکنن>؟

پاسخ :

نه√_√
والا که نه!! :«
ree raa
۰۸ آذر ۱۹:۳۱
به نظر من مهم نیست چقدر روزا شلوغن و چقدر کار نصفه و نیمه و نکرده ریخته رو سرمون
باید یه روزایی دست از همشون بکشیم و استراحت کنیم، حالا هر استراحتی... کتاب باشه یا فیلم یا اصن هیچ کاری نکنیم فقط دراز بکشیم 
شاید اون ساعتا برای اونکارای مونده وقت تلف شده باشه ولی انرژی ای میده برای ادامه ی همه ی روزای پیش رو 
حتی کیفیت کارهم بالا میبره:)

پاسخ :

نمیشه..متاسفانه نمیشه. نتیجه‌ش افتضاحه!! با اطمینان بهتون میگم:))
من مُبهم
۰۹ آذر ۰۰:۲۷
خوش بحالت
چقد آرزوی آدمها فرق داره من دوست  دارم سرم شلوغ بشه😣😣

پاسخ :

شلوغی شلوغی باشه آرامش آرامش.
منِ ناشناس
۰۹ آذر ۱۴:۲۰
من خودم به شخصه همه ی کر هام رو میذارم واسه روزای تعطیل وبقیه روزا کارهام روانجام میدم

پاسخ :

خوبه بازم:)
کنجد :)
۰۹ آذر ۱۶:۱۶
من وقتی هیچ کاری نمیکنم کلافه ام و معمولا  هیچ کاری نمیکنم جز فیلم نگاه کردن :/

پاسخ :

فیلم خیلی خوبه بازم؛)
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان