بی محلی

درگیری های فکریو رها کنیم و بزاریم هر جا که میخوان بچرخن. حتی تو ذهن ما.  خواهیم دید دیگه مثل گذشته حساس نیستیم. رها کنیم همه چیزاییو که حالمونو خوب نمیکنه و توجهمونو جلب اون چیزایی کنیم که همیشه لازمن. میگن خوشبخت موندن بیشتر از هر چیزی نیاز به شجاعت داره.
۷ ۵
ree raa
۱۰ آذر ۰۰:۵۲
خوشبخت موندن بیشتر از هرچیز نیاز به شجاعت داره! چقدر خوب بود این

پاسخ :

اره:)
من مُبهم
۱۰ آذر ۰۱:۲۳
سعیمو میکنم

پاسخ :

moon light
۱۰ آذر ۰۵:۲۵
بله دقیقاهمینطوره..

پاسخ :

کنجد :)
۱۰ آذر ۱۰:۰۰
یا من شجاع نیستم یا از اولش خوشبخت نبودم :(

پاسخ :

فکر کنم خوشبختی ساختنیه درصد زیادیش.
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۱۰ آذر ۱۳:۳۵
بااون جمله آخر
کاملا موافقم👌

پاسخ :

دقیقا همون یه جمله آخره که مال من نیست!👌:دی
Haa Med
۱۰ آذر ۱۹:۳۴
همینطوره.
شجاع نیستیم و اهل ریسک هم.

پاسخ :

هوم:)
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۱۰ آذر ۲۰:۰۶
😆😆😆😆

پاسخ :

😂😂😂😂
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان