چون است حال ما و این حرفا..

تو هفته ای که تموم شد برای چند نفر تمام کارهای هفته بعدمان را شمردم و از تمام نشدن شماره هایم ترسیده ، هیجان زده و کمی ناامید شدم. امروز بعد از اینکه همیشه افرادی هستند که با کنسل شدن امتحانات مخالفت میکنند، مجبور هستم درس بخوانم. یعنی اگر نخوانم معدل ترم پیش میرود رو هوا و من میمانم و معدلی که دیگر با به یاد آوردنش حالم خوب نمیشود. و خوب من در درس خواندن مگر دنبال چه چیزی جز حال خوب بوده ام؟ دنبال پول. که البته همان حال خوب است بدون بار معنوی که بار مورد علاقه من است. خب این روزها که بگذرند احتمالا من به یه تصمیم جامع خواهم رسید. پول یا علاقه یا آش در هم و برهمی از هردو.
۵ ۴
نامیرا ...
۱۸ آذر ۰۸:۳۸
بنظرم اول علاقه بعدپول..چون اگردنبال پول بری ته دلت خودتوسرزنش میکنی چراعلاقتودنبال نکردی

پاسخ :

 ولی مسئله عوض شدن آدما هم هس.. نمتونم علاقه مو پیش بینی کنم! یهو شاید عوض شد. درآمد اما اینطوری نیست.انقد عوض نمیشه.

تازه من دور و برم کلی آدم هست که رفتن دنبال علاقه و خودشونو سرزنش میکنن

میدونی گفتنش آسونه
ree raa
۱۸ آذر ۱۶:۵۵
گاهی پول نباشه رسیدن به علاقه هم میسر نیست...

پاسخ :

اوهوووم
من بانو
۱۹ آذر ۰۸:۳۸
کلاهیچی نگم بهتره...

پاسخ :

یه چیزی بگو
مدیر سبز
۱۹ آذر ۲۰:۱۱
به خط آخر که رسیدم خوشم اومد...چون چیزی شبیه همونو میخواستم بگم که زیاد اسیر نمرات نشین...بعد فارغ التحصیلی علاوه بر علم، مهارت و تخصص هم میخوان، نمیدونم چه رشته ای میخونین ولی در همون زمینه(یا علاقه اتون) کافیه آگهی های استخدام و موارد خواسته شده در اونهارو مشاهده کنید و سرنخ دستتون بیاد که از الان مسیر کاری آینده اتون رو بسازید... :)

پاسخ :

خب این کارو کردم قبلا. از استخدامیها خوشم نیومده. تازه خیلی هم کمه!
مدیر سبز
۲۰ آذر ۰۰:۵۳
نه منظورم خود آگهی ها نبودن، منظورم بیشتر مهارت ها، مدارک تخصصی و توانایی هایی بود که توی آگهی ها میزنن و فردی با اون مشخصات رو میخوان. برای مثل توی رشته IT تخصصها و مدارک مختلفی میخوان و هر دانشجوی باید از همون اول به فکر یاد گرفتن اونها باشه، چون اکثرشون رو در دانشگاهها یاد نمیدن.

برای شماهم احتمالا باید همینطور باشه...ولی اگر این نوع تقسیم بندی در رشته شما وجود نداره، شاید بتونید از افراد موفق کمک بگیرید، که در چه سمتی بیشتر تمرکز کنید. یا مثلا ازشون ایده و الگو بگیرید...
یا نه خودتون شاید ایده هایی در ذهنتون داشته باشید و پیاده کردن اون ایده ها نیازمند لوازم و پیش زمینه هایی باشه که باید کسبشون کنید :)
(می بخشید پرحرفی میکنما، فقط خواستم تجربه خودم رو بگم در این زمینه)

پاسخ :

بله. فکر کردم بررسی آگهی.ها و موقعیت شغلی رو میگین که کار جالبیه. ایده هایی دارم ولی موقعیتشو هنوز نه. ممنونم.
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان