بله به تمام چیزهای رنگی تر ؟

کلی لباس خریدم و تمامشون ساده تر و خیلی گرونتر از اون چیزی هستند که حساب میکردم.

مثل همیشه ملاکهای کلیشه ای مهمونیهارو یادم رفت و بیشتر شبیه مدلهای بیرونی و دانشگاهی و راحت طوری گرفتم! آخر هر کدومشونم یکم پشیمون شدم و حتی دلم گرفت! دچار مینیمالیسم های تیره شدم در حالیکه تو دلم پر از گل و مرغ و رنگ و لعابه ! تو دلم یه پیراهن سبزه با طرح تموم برگهای دنیا

۵ ۲
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۶ اسفند ۲۳:۳۳
لباس ساده بهتره که 
من ساده دوس دارم 
همشون مبارکت باشه، به خوشی و شادی بپوشی :)

پاسخ :

:) ممنون
Haa Med
۲۷ اسفند ۰۰:۰۳
منم رنگهای شاد دوست دارم.

پاسخ :

:)
هوپ ...
۲۷ اسفند ۱۳:۰۴
یه تیپ انارگلی میخریدی عین عکس وبلاگم دل خودت و همه ی اونایی که نگاهت میکنن قیلی ویلی میرفت ؛)

پاسخ :

این تیپ انارگی وبلاگت خودت هستی؟!:) همیشه کلی جاهایی که از اینها دارن هم میرم ولی اصن انگار اونارو بقیه باید بپوشن نمیتونم برای خودم انتخاب کنم
هوپ ...
۲۹ اسفند ۰۱:۱۶
نه خودم نیستم ولی دقیقا همین لباسو در رنگ دیگه اش برای خودم خریدم ^_*

پاسخ :

به به
آ. میلان
۰۷ فروردين ۲۳:۴۳
تو دل منم از این پیراهن ها هست... چیزی که تو دلت باشه نمی شه بپوشی؛ دقیقاً به خاطر اینکه تو دلته!
از سبک نوشته هاتون خوشم اومد...

پاسخ :

:))
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان