447th

وقتی یه سال بزرگتر میشم و بلافاصله روز بعدش سال تحویل میشه آدم خودشو تو لحظه هایی میبینه که شاید همش بی معنان و این بی معنایی مثل یه سیاهچاله همه چیزو با خودش میبره تو تاریکی. همه چیزو به جز تمام خنده ها و خوشی ها و آدمهای مهم زندگی مون. خوشحالم که با وجود همه ی نگرانی ها مخصوصا از تغیرات خودم، باز هم به همین نصفو نیمه هاییم که هست امیدوارم. نگاهم به آسمونه و قلبم محکم.

* نی لو، حامد، پرستو، سیلاک، هوپ، نامیرا و وال کوهان دار و همه ی شما خوبهایی که میدونم هستین یا نمیدونمتون سالتون خوب باشه. بشه نقطه عطفی تو خوشبختی تون.
۶ ۶
هوپ ...
۳۰ اسفند ۱۱:۳۵
عه تولدت بوده؟ پس تولد عید شما مبارک ؛)
وای امان از کلمه ی نقطه عطف! ان شاالله به همچنین

پاسخ :

اخ میبینی نقطه عطفو؟ اصن ادم حیفش میاد بیاد و بگذره! ولی از نظر ریاضی میشه چند تا باشه فکر کنم:) مرررسی از تبریکاتت
Haa Med
۳۰ اسفند ۱۲:۱۴
خوب باید بود و زندگی کرد. میگذره. همه چیز میگذره.
امیدوارم این سال بشه بهترین سال عمرتون.
مرسی از اینکه به فکرمون بودید.

پاسخ :

مرررسیی:) سال روی خوش باشه همش براتون
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۳۰ اسفند ۱۷:۱۴
عاقا منظور از پرستو در ابیات نه ببخشید خطوط بالا من بودم عایا؟؟؟؟؟ ذوق مرگ شدم :)))

اگه من نبودم که آبروم رفت دیگه :)))

مرسی سال نوت مبارک باشه و انشالا که بهترین ها واست اتفاق بیفته و به هر آروزیی که داری برسی :))))

پاسخ :

بله بله پرستو به این کمی و نادری:* 
 مرسیییی شما هم به همگی برسید:))
سیّد محمّد جعاوله
۳۰ اسفند ۱۸:۰۰
سلام
سال نو مبارک.

پاسخ :

سلام:) سال نو مبارک
نرگس سبز
۰۱ فروردين ۱۴:۱۲
سال نوت مبارک:)

پاسخ :

سال نو تو هم مبارک 🍀
لادن ..
۰۲ فروردين ۱۱:۲۴
سلام 
سال نو مبارک 
امیدوارم سال جدید پر از شادی و سلامتی و موفقیت باشه برای شما 

پاسخ :

سلااام
ممنون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان