کمی چرند بخوانیم با هم

یه گزارشکار مسخره دارم که باید تکمیل کنم در حالیکه برای کانال در حال حرف زدنم! صبح باز سرد بود و باز هیچی نپوشیدم و از این و از بیخوابی و گرسنگی و اینا سردرد شدم و تا بعد از ظهر در حالیکه دلم برای همه میسوخت بهشون میپریدم!

الان دو تا قرص خوردم و فقط روی تختم آرومم و دوباره خوابم میاد. 9% شارژ دارم که ینی بایست الان چرت و پرت هارو مدیریت کنم و بشینم برای گزارشکارم سرچ کنم.

۳ ۲
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۹ فروردين ۲۳:۰۶
منم باید واسه مقاله سرچ کنم ولی همش دارم تو وبلاگا می چرخم

پاسخ :

گوود جاب!
شیکسون (^_^)
۱۹ فروردين ۲۳:۱۵
خسته نباشید :)
 خدا صبر بده :دی

پاسخ :

:)
نفر هفتادوسوم
۲۰ فروردين ۲۲:۱۷
سلام
قدم رنجه کنید به دورهمی بلاگرها

در ابرگروه تلگرامی وبلاگنویسان منتظرتونیم

پاسخ :

سلام
وبلاگ نویس نیستیم که!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان