چیزهای نسیه

نشستن فکر کردن که من از چی ممکنه ناراحت باشم! و فکر کردن به خاطر فلان مسئله س شاید!

اینو از اونجا فهمیدم که فورا هر کدوم جدا جدا بهم گفتن!

بگذریم از این که قبلش خودشون رفتارشونو با من تغییر داده بودن و من فکر کرده بودم چرا نمیگن دلیل ناراحتی شون چیه و مدام بهش فکر میکردم و پیر میشدم!

گفتم بگم تا شما هم نهایتا راضی نبودید مثل ما تو حرف زدن نسیه هم نباشید.

۱ ۳
** سیلاک **
۲۷ خرداد ۲۱:۳۷
همیشه ناراحتی رو باید گفت از حرف یه برداشت میشه از رفتار هزار تا برداشت .. ناراحتی ها رو نباید نگه داشت ..

پاسخ :

چه خوب گفتی.
نمیدونم گاهی حرف نزدنم خوب بوده ولی. منظورم بلد بودن موقعیته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان